BILDER SEN I TORSDAGS

hejhejblogg.
Hoppas ni mår bra till skillnad från mig, jag haft fått feber. Tråkigt men sant, Börjar bli lite orolig över mitt imunförsvar, det är inte bra alltså.
Nu kommer äntligen bilderna sen i torsdagskväll. Jag vet, jätte sent men bättre sent än aldrig.
Idag har det varit The Hills marathon. Jag har sett alla dagens avsnitt men missade några stunder då jag var ute vid hästarna och gav dem mat.
Mamma kom precis hem så nu blir det myskväll. Pusspåer!













Sen till sist, visst lyckas vi bra med vår fjortismin? :) - jag behöver ju knappt anstränga mig!



Kommentarer
Postat av: nicole

Haha, tur att du inte la ut min fjortis min, för den slog eran så totalt! ;)Du får skicka bilderna till mig sen! :) Gillar bilden på dig, mig, och din dooley! <3

2008-12-13 @ 20:40:20
URL: http://niicolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0