2:A ADVENT

Hejhejminavänner.
Idag är det andra advent, vilket jag kom på nu. Idag är också den dagen då min lillasyster har traditionen "barnkalas" med sina vänner, tyvärr har det gått från kalas till tjejkväll. Usch dem börjar bli stora. Jag minns själv dagen man skulle på klassfest eller kalas eller liknande. Vi hade då alltid tendensen och göra så att någon började lipa.
Jag hade match idag, gick väl helt okej ändå om vi förlorade, men alla kämpade faktiskt in i det sista. Så nöjd med resultatet ändå, 3-6.

Igår bloggade jag nästan ingenting alls. Hade ganska fullt upp där på eftermiddagen.
Dem andra skulle baka kolaknäck men det vart för tråkigt för mig och Angelica så vi tog intiativet och fixade lussebullsdeg.. Oh så fina allt blev. Senare på kvällen kom några trevliga boys och hälsade på. Att vi blev utkastade från lägenheten av Olivia p.g.a. en klagande granne ska jag nog inte nämna ;)
Vi drog vidare hem till Emil för filmkväll, några droppade av mot krogen vilken vi minderåriga skippade ;)
Kvällen var jättetrevlig, tror jag somnade runt 6 tiden i morse. Borde ändå ha tänkt lite på skicket till matchen, - Smäller man får ta. Egentligen bryr jag mig inte, eftersom jag ändå ska gå och lägga mig snart. Min sprängande huvdvärk är något som tar över hela min kropp snart.
Här kommer lite smakprov på bilder sen kvällen! Fler ska laddas upp på facebook. Pusspåer!













Ni glömde väl inte att checka mina falska smile? ;)




Kommentarer
Postat av: nicole

Jag gillar mjöl bilden :D

2008-12-07 @ 20:16:17
URL: http://niicolan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar mattias <3

2008-12-07 @ 22:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0