SAKNADEN HAR ALDRIG VARIT STÖRRE

hejhejblogg.

Idag är det måndag och det betyder att det var skola idag, våra första vanliga lektioner. Helt okej faktiskt. Man gör inte så mycket speciellt. Jag slutade kvart över tre då jag senare åkte hem helt döhungrig eftersom jag inte åt något alls vid lunchen. Ni som vet vad det var för mat, tyck till!
Förresten jag löste ett av mina problem idag, (massa tjaaaafffs med en vän). Härligt att lösa sånt. I love it. Det är som om problemen går och tynger ner en, sen när man plötsligt får dom lästa blir man jätte happy. Iaf jag :D
Jag tog senare när jag var hemma dagens promenad med min lilla älsklingshund Chip. När jag kom hem lagade jag lite mat, det blev lite nachos, avancerat va? ;)
Just nu sitter jag hemma hos Nicole och tänkte överraska henne (hon är på något gymnastikmöte). Tanken var att jag skulle städa hennes rum, men de behövdes tydligen inte :P så jag får vara lite snäll och baka tills hon kommer eller något!
Men först, medans jag väntar. Måste jag utnyttja hennes playstation :P
Allt för just nu. Puss




2 1 6 3 0 9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0