NÄR JAG LETAR I DET GAMLA

Hej hej hallåå, jag ser att det varit sämst uppdatering, + att jag vet att jag lovade en liten överraskning, men egentligen är den inte så jätte speciellt. Bara en liten kul grej jag hittade i en gammal mapp. Ja, ni får helt enkelt se :)

Det här samlade jag alltså ihop i november 2004 :) Och det kan vara kul att klistra in eftersom en del av mina läsare är delaktiga :)

Gina Hedren Du Är en av dom BÄSTA vännerna man kan ha!
Du Och ja har alltid Kul! =D
Älskar dej Tjejen! Du Ja ForEver // Pussar Din Alltid <3 / S


 Gina du såå snäll tjejen du är också den bästa kusin jag har
 men du är en jätte fin vän också ska du veta hoppas det alltid
 kommer va du och jag Älskar dej vännen pussar till dej bara dej.. / Din Louise


 .Gina. Du är snällast av dom snällaste i hela världen vi
 träffas inte så jätte mkt men de ska de ju bli ändring på :) älskar dej.. |Julia

 Gina..du är mitt allt gumman! känt dig i 9 år nu!
älskar dej över allt och alla! pussar till den underbaraste! / din ylva

Gina Hedren Du är mitt allt Vad skulle jag göra utan dej
Du betyder så mycket för mej Vi kan ju skratta åt allt du och jag!!
Sjukhumor eller hur? =) Men jag älskar dej Flikkan min Puss Bea (V)

Gina... Har inte känt dej så jätte länge men du e jätte snäll.
Har roligt på spanskan me dej.... Vill va me dej nån dag.... Älskar dej puss din Linn

Du e en jätte snäll o söt tjej.... Pussar Ellen

 Gina!
 Så snäll vännen! Måste va nån dag! Lav yaa! / R . <3 You

 -Gina Gumman- Så snäll och söt..Betyder jätte mycket för mej..Och kommer alltid att göra.. Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.. Måste bara va snart.. Älskar dej gumman min pussar din Emma..

 Gina pina min ängel. Du o ja har alltid roligt ihop. ÄLSKAR DEJ!!!!! Pussss Linnea<3



Haha, alltid lika roligt att hitta gamla texter :)

Kommentarer
Postat av: stina

jag diggar mig själv för 4 år sedan rätt mycket faktiskt.

2008-08-18 @ 23:57:54
URL: http://karolinastina.blogg.se/
Postat av: GINA

haha det är bra Stina ;)

2008-08-19 @ 18:34:39
URL: http://ginah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0