MIN FRAMTID?

hejhejblogg.
Efter en stund med redan lite plugg så sitter jag nu här, ganska glad. Och om man tänker efter vad det är som gör mig glad blir jag nästan lite förvånad.
Jag har också kommit underfund med att jag gillar min skola. Jag gillar mina lärare, min klass, jag gillar mitt skåp (kanske för att jag fick ett överskåp som ligger mitt i raden :) ) och jag gillar definitift våra lektioner. Turismen och handeln har jag fastnat extra för och det jag känner att dom passar mig utmärkt.
Dagen idag gick jätte snabbt, men kanske var det tur det eftersom jag var otroligt trött. Så som alltid när jag kom hem somna jag i soffan framför tv:n. Fast den här gången 3 timmar!!

Jag tänkte bara ta upp ett gammalt minne som jag har, ganska komiskt när man tänker efter...
När jag var liten så var det som ni vet alltid jag och Ylva. Och nu är jag i tiden när man gick i 1:an -2:an någon gång. Jag kom ihåg att alla tyckte Ylva var så himla lik Britney Spears, såklart blev avundsjuk eftersom det var min störta idol. Haha. Själv fick man nöja sig med Ronja Rövardotter. :P
Men för att komma till sak, så tyckte några personer att jag borde bli flygvärdinna när jag blev stor, och vet ni varför? Jo för att jag var så bra på att le, fast jag inte var glad. Hahah, hur ska man ta det? Så vad säger ni? Flygvärdinna härnäst kanske? :O



Kommentarer
Postat av: J.

Fin blogg, vad söt du var =)

2008-08-27 @ 19:07:42
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: Lisa

SHII!

2008-08-28 @ 10:59:30
URL: http://sjobaaah.blogg.se/
Postat av: ylva

alla tyckte jag var lik henne bara för att jag kunde slänga med håret, så de var ju inte så mycket att va avundsjuk på....:P

2008-08-29 @ 16:33:32
Postat av: Hanna

Haha, ronja... långt därifrån! Du är ju min snobb ;) Haha :P

2008-08-30 @ 20:45:58
URL: http://comingdowncold.blogg.se/
Postat av: Gina

haha jag var iag avundsjuk :) och nej Hanna, jag är inte din snobb ;)

2008-08-31 @ 12:38:03
URL: http://ginah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0