I CAN'T LET YOU GO

hejhejbloggen.
Andra dagen i skolan,  man börjar komma in i rutinerna. Vi har träffat dom flesta lärarna nu. SKÖNT!
Har redan fått reda på att det är sävefest imorn, sant eller inte? borde ju vara sant eftersom det sitter lappar uppe. Jag tror jag ska gå. Fast jag vet ändå inte. Just nu är jag så osugen man kan bli på en sävefest. Jag är trött, mätt och längtar mest efter min härliga säng. Jag vill bara skrika och typ skrika ännu mer för jag blir så grymt trött på folk.
DU är så himla nära men ändå så långt borta. Jag vill bara stoppa in ett band, spola tillbaka allting och bara önska att inget hade hänt.Men jag kan heller inte bara göra det, eftersom världen har oskrivna regler om saker man gör och inte gör. Därför kan jag in te bara låtsas som ingenting även hur mycket jag än skulle vilja. Och jag vet att på sista tiden har jag tänkt mer på mig själv än någon annan, men det är för att jag också måste gå vidare och börja om. Gymnasiet säger många är en omstart i livet. Du får chansen och göra något nytt och något man tycker om.
Jag har skapat någon sorts hat-kärlek för en del av mina vänner. För att dom/du är såhetsiga. Om ändå allla bara kunde lugna ner sig och lägga det åt sidan. Allt tar sin tid. Och som många säger, tiden läkar alla sår. Vilket jag verkligen tror på.

Från en sak till en helt annan. Nu är det troligtvis bestämt att jag åker med mamma till Albufeira i Portugal en vecka. OM det blir så. FY FAN VA SKÖNT!
Jag önskar alla en trevlig kväll så hörs vi imorn. Tack och HEJJ bloggen.










Kommentarer
Postat av: Angelica

hej hej =) okej! =) Va skoj =)

2008-08-20 @ 21:32:25
URL: http://angelicaharnlov.blogg.se/
Postat av: Frida!

Aaa det stämer att det är sävefest :)

2008-08-20 @ 21:38:05
URL: http://nosunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0