HEMMAKVÄLL FAST BORTAKVÄLL

Jag har haft fullt upp, så därför blir det ett lite inlägg här så jag kan berätta vad jag har haft för mig :)

FREDAG: Jag gick i skolan, gick mot stan och skulle sedan jobba hela eftermiddagen/kvällen, den dagen var trist, somnade btw framför soffan på kvällen ;)


LÖRDAG: Jobbade från 10-16.30. Mötte sedan Nicole. Träffade också Rickie och Jeff innan vi drog till våran hyrda stuga i snäck med armarna fulla med mys.
Fick sedan lite besök på kvällen av härliga vänner. Så det blev en del kortspel, film och annat skoj.


SÖNDAG: Vaknade runt 11 tiden, fixade och städade i stugan och åkte sedan hem till Nicole och åt lite. Vi bestämde oss för att bada lite i hennes jacuzzi (kan inte riktigt stava det men ni vet vad jag menar). Jätte skönt faktiskt. ;)
Så nu ska vi nog baka, och städa lite. Sen är det MOVIETIME som vanligt.
PUSS skriver NOG senare.. :)

OBS! GAMLA BILDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0