DET TRODDE JAG ALDRIG OM ER!

Hej hej hallå! Det här var ett tag sen! Men jag kan säga att jag har inte haft tillgång till data för den skulle tydligen installeras massa program på, men nu så! Here I am!

Jag tänkte att jag skulle berätta en lång historia om min dramahelg. Japp, det är precis vad det har varit!


Ja, de började väl med att vi hade bestämt att Jag, Nicole , Linnea och Frida skulle ut och tälta i Rone i lördags, där det också skulle partas. Haha party och party kan man disutera men det kommer jag till senare. Iaf, när vi hade bestämt att vi skulle ut så var iaf inget planerat. Så vi fixade det sista i stan, sen skulle vi ta bussen ut. Men bussen var jätte försenad. Så vi stod där och trampa, blev nervösa och helt spralliga. Men sen när vi skulle på bussen så innebar det ett helt äventyr. Alla hade värsta packningen som skulle på. Och det var tungt och trångt. Linnea gick på först men såklart fastnar hon med sin jättebag och jag går efter och får panik i bussgången. Linnea har fastnat, jag kan inte sluta skratta. Och Nicole trycker på bakom. Men när vi väl kommit på var det en helt sjukt lång bussresa, till hemse skulle vi förresten för där skulle vi möta lite boys som skulle skjutsa oss till själva "festplatsen". När vi gått av bussen så får vi gå till någons hus och typ vänta på skjuts. Skjutsen fixade sig snabbt och vi 4 tjejer skulle åka med någon okänd människa till Rone. Där snackar vi landet, haha. När vi kom fram dit var det tältuppsättning direkt. JAG HAR ALDRIG VARIT SÅ SNABB. Nej. det var helt otroligt, jag tror vi satt upp ett tält på högst 5 minuter. När allt sånt var klart började vi parta till lite. Jag tänker inte säga någonting om kvällen, men ni får se bilder och jag kan säga att det fanns både saker som borde ha varit ogjorda och gjorda, eller vad säger du Frida? :) haha. Mitt lilla kap där ska vi inte ens nämna ;)
Nicole och Isak

Gustav och Gina

Linnea och Frida


DAG 2
Jag vaknade vid 8 tiden av kor och att Nicole ligger typ på mig och jag ligger instängd i ett hörn. Efter en liten stund så vaknar Frida till liv och vi bestämde oss för att gå upp. Vi tog med några filtar ut på en åker och lade oss. Haha jävlar vilket ställe. Vi hade också köpt med oss frukost dagen innan så vi skulle överleva campinglivet :P

Vid 12 tiden börjar alla andra vakna och vi började plocka ihop våra grejer. Redan då insåg att det här var en av dom sjukaste grejerna jag gjort i mitt liv. Vi fick sedan en att köra svart-taxi så vi skulle komma tillbaka till busshållplatsen i Hemse. Fast 2 timmar tidigare. Så vi började med att köpa mat och äta. Sen ta sjuka bilder och uppleva en söndag i Hemse. Men så mycket landet trodde vi inte att det var som det visade sig. Jag menar, vem fan rider mitt i stan? typ kollar i skyltfönstrena medans man rider på hästar? haha.

När tiden var inne och vi skulle snart åka med bussen så hittade vi en kundvagn så vi slapp bära på våra väskor:)

Efter en lång bussresa hem så hade jag fel. Jag trodde det här var slutet på dagen, att nästa var hem och sova. Men nej. Mina föräldrar till galningar drar ut mig på invigning av medeltidsveckan. (Kanske av rutinernas del) Vi brukade alltid vara på det när jag var mindre eftersom jag var med i en gycklargrupp och uppträde, spännande va? :P haha NEJ. Men iaf, Igår kom jag inte hem förrän vid 23 tiden och var då helt slut.
På dom här dagarna har jag lärt mig väldigt mycket, och vet ni tjejer. DET HÄR TRODDE JAG ALDRIG OM ER!
Det var allt för mig just nu. Jag får se om jag skriver lite senare, för jag har en del grejer att berätta.
Puss




Kommentarer
Postat av: Denise

nej va lite packning ni hade:O;P haha xD<3

2008-08-20 @ 22:09:26
URL: http://denisegotvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0